Jsme parta lidí, co už hezkých pár let baví lidi pořádáním orientačních her a závodů. Někdy jen pro kamarády, jindy třeba jako zpestření svatebního dne a nebo jednou za rok velkým závodem na kolech se vší parádou – MTBO Ztracené kobylky.
Myslíme si, že jsme kreativní a činorodí natolik, že můžeme počet a různost našich počinů dále rozšiřovat. Proto jsme také postavili náš první areál pevných kontrol a říkáme si, že když bude mít někdo zájem, nemusí to být náš poslední realizovaný nápad. Orientační hrou se dá zpestřit dětský den, ale i sraz rodáků města nebo firemní teambuilding a areálů pevných kontrol je v republice zatím pomálu.
Takže, pokud budete mít zájem a nápad (nebo jeho zárodek), ozvěte se nám.

Orienťák pro každého
Pořádáme menší běžecké orientační soutěže dvojic, jednotlivců nebo rodin. V zimě, v létě, pěšky, na kole, na běžkách nebo klidně s kočárky. Někdy jde o neotřelý teambuilding pro kolegy nebo zážitkový dar k narozeninám. Velmi často zpestřujeme orienťák dalšími volnými disciplínami. Například vědomostními kvízy, doplňkovými soutěžemi nebo třeba sběrem hub. Umíme to celé kreativně ladit do tématu podle ročního období, svátku nebo prostě jen tak pro zpestření. Takže jsme už organizovali nejeden svatební orientační běh, zimní orientační běh, svatováclavský, velikonoční, běh k výročí založení republiky, …
Příklad „sranda“ orienťáku – neboli mikro amatérského závodu na klíč
Délka závodu je většinou kolem 60 minut. My do okolí centra závodu rozmístíme zpravidla 10 kontrol (což jsou číslované orientační lampiony s kleštěmi), účastníci dostanou turistickou nebo speciální orientační mapu se zakreslenými kontrolami, propozice, a do startovní kartičky zaznamenávají průcvaky těch míst, která stihli v časovém limitu navštívit. My výsledky spočítáme a vyhlásíme a odměníme diplomy i cenami. Podle účastníků zvolíme náročnost i vzdálenosti kontrol od startu. Výkonnostní rozdíly mezi jednotlivými týmy srovnáváme třeba pomocí bonusů za děti, kočárky, věk a tak. Za ta léta to máme vymakané, co vám budeme povídat. 😉
Potřebujete něco takového pro svou akci také? Napište nám, připravíme vám závod na klíč, nebo vám poradíme, jak na to. Ať máte 50 lidí nebo 300, se vším máme zkušenosti.